TAB

5 Ağustos 2013 Pazartesi

İyi Güzel Muhteşem Yarın/Cory Doctorow

Aslında her okuduğum kitapla ilgili bir şeyler karalamak istiyorum ama bazen çok üşeniyorum.O yüzden ara ara alıntılar paylaşacağım .Umarım alışkanlık yapmaz.



Kitap: İyi Güzel Muhteşem Yarın
Yazar: Cory Doctorow
Orijinal adı: The Great Big Beatiful Tomorrow
Yayıncı: Versus Yayınları
Tür: Bilim Kurgu,Distopya
Sayfa Sayısı: 161
Puanım: 8




"Statüko ,düzen kendini korumaz;sürmesi isteniyorsa korunmalıdır.Sorunsa teknolojinin savunandan çok saldırana avantaj sağlamasıdır.Savunanın kusursuz bir savunma hattı kurması şarttır.Saldırgana tek bir gedik bulmak yetecektir.Diyeceğim, teknoloji işe daldı mı ,her şey yıkılabilir-kötülük durduğu yerde  beklemez - ama yerine  pek fazla bir şey dikilmez.Babamın müzekenti, örneğidir söylediklerimin."


Cory'i sevdim.Gerek yazar olarak gerekse de insan olarak.Kitabın sonundaki söyleşi ve Q&A 'lardan  bu çağı iyi  analiz ettiğini anlayabiliyoruz.Versus yayınlarını tebrik ediyorum; sektörde yeni olmasına rağmen kendini kanıtlamış  yazarların kitaplarını bize kazandırdığı için.Yakın bir zamanda yine Versus'tan Kurma Kız'ı da okumayı planlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder